top of page

ארבעה טיפים פשוטים שתוכלו ליישם באופן מיידי

אוקיי, אתם מוכנים ומזומנים לצאת לקמפיין השיווקי שלכם. מצוין. אבל עכשיו אתם מעוניינים לעשות אופטימזציה . במילים אחרות, תרצו להתחיל לבחון טכניקות שונות לראות איזו מבניהן תביא לאחוז פתיחה גדול יותר, יותר הקלקות על קישורים והחזר על ההשקעה שלכם.

מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? זו שאלה מצוינת- והנה התשובות לגביה, הטריקים הפשוטים של השיווק האוטומטי שתוכלו להתחיל להשתמש בהם ממש עכשיו.

שיווק על פי מיקום גיאוגרפי

מחקרים הראו שככל שהפניה שלך יותר ממוקדת כך הסיכוי שיקליקו עליה גדול יותר. רוב הקמפיינים פונים למכותב בשמו בטקסט של הניוזלטר. זו גישה מצוינת אבל לא תמיד אפשרית .

במידה ורשימת התפוצה שלך מגיעה ממקומות שונים ולאו דווקא מהרשמה מסודרת בדף נחיתה, יתכן שהרבה שמות חסרים או כתובים בצורה לא טובה. נחזור לזה בהמשך.

בינתיים, כדאי לשקול גם מיקוד בעזרת מיקום גיאוגרפי. למה הכוונה? בואו נאמר שיש לך ניוזלטר שנקרא ע"י אנשים ברחבי הארץ ואולי בעולם והכותרת שלו היא ' מסתבר שאנשים בישראל מגיבים טוב להומור בניוזלטרים' אבל תארו לכם שתריצו את הקמפיין כך שהכותרת תהיה 'מסתבר שאנשים בנתניה מגיבים טוב לניוזלטרים שיש בהם הומור ירושלמיים אתם מסכימים עם זה

לזהות את המיקום של הנמען בתוך האימייל היא דרך מצוינת להשתמש דווקא בגיאוגרפיה להפוך את המייל שלכם לאישי

יותר. שוב, בהחלט שווה לנסות ולראות מה התוצאות והאם הגדלנו את אחוזי הפתיחה

שימוש בשם הנמען בשורת הפתיחה

זה די מקובל להשתמש בשם הנמען בגוף הניוזלטר. למעשה, רוב המשווקים משתמשים בטכניקה הזו, אבל האם השתמשת בשם הנמען בנושא? זה יכול להעלות את אחוז פתיחת המייל עד 20%. בהחלט שווה לנסות. אם זאת, כדאי בכל זאת לומר שאם משתמשים בפנייה אישית בכותרת בכל פעם, זה מאבד מהאפקטיביות שלו ולכן מומלץ לשמור זאת למסרים חשובים במיוחד. בדרך זו אנחנו משמרים את האפקט ולא שוחקים את האפקטיביות

כל פעם תבדקו משהו אחד בלבד

שיווק אוטומטי מאפשר לבדוק מרכיבים רבים. זה בהחלט מפתה לנסות מגוון דברים בבת אחת. טכנית, אפשר לעשות את זה אבל עדיף לבדוק משהו אחד בכל פעם, זה מאפשר פוקוס גדול יותר והתוצאות אמינות יותר. במילים אחרות, במקום לשנות את כל הכותרת, נסו לשנות רק מילה או במקם לשנות פסקה שלמה, אפשר לנסות לשנות משפט אחד

ככל שתבחנו פחות פרטים כך הבדיקה שלכם תהיה יותר ממוקדת והתוצאות יותר מדויקות על מנת להסיק מהם הלאה

התייחסו לפרק הזמן כדרך למיקוד המסר

דרך נוספת לבצע פרסונליזציה היא להתייחס לפרק זמן. למשל: "וואהו, עברו כבר שבועיים מאז שנרשמת לרשימת התפוצה שלנו מדהים איך שהזמן עף" ההתייחסות לתקופת זמן נותנת לנמען תחושה של התייחסות יותר מדויקת.

אז הגיע הזמן לא רק לקרוא טיפים אלא להתחיל לפעול. התחילות לייצר ניוזלטרים ונסו ליישם לפחות אחד מהטיפים הללו על מנת להפיק יותר מהתקשורת השיווקית שלכם.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page